Lead management software
Lead management software
10/11/2017

Coach2Lead Kick-Off bij Studieburo De Klerck Engineering te Brugge!

Op Vrijdag 10 November werd er, na een grondige voorbereiding door het Management èn de Verantwoordelijken van alle technische disciplines, een algemene introductiesessie gegeven aan de medewerkers van SDKE.

training action plan management

De Ontwerpers, Tekenaars, Projectleiders, Werfleiders & Energiedeskundigen en Administratieve medewerkers verzamelen zich in de refter, nieuwsgierig naar wat komen gaat.

Het doel is de belangrijkste Coach2Lead Modules voor te stellen. De promotoren zijn Frank Verbist (Consultant van Verbist & Verbist), Filip Warnier (Assistent-Bedrijfsleider & Quality Coordinator, rechtstaand/links) en Kurt Delmeiren (Projectleider & Quality Coordinator, zittend/links).

Het is voor de leden van de Stuurgroep inmiddels glashelder dat er, met de nieuwe norm èn C2L, een nieuwe wind zal waaien in de wijze waarop “Kwaliteitsmanagement” zal beleefd worden binnen de organisatie. Ook deze boodschap werd overgebracht!

kwaliteitsmanagement tool

traing in lead management software

 Het personeel kon kennismaken met diverse operationele Processen, hun rol binnen de organisatie, de behandeling van klantenklachten, de 360° aanpak bij competentiebeoordelingen en het uitvoeren van tevredenheidsonderzoeken bij de “Stakeholders”, zoals Personeel en Klanten.

Training management fotware

Hier licht Kurt Delmeiren de aanpak toe bij het melden en behandelen van klachten van Opdrachtgevers & Architecten, als dè belangrijkste “Interested Parties” binnen de “context” van SDKE. Het Management koos voor een SPOC-benadering waarbij Filip Warnier zal instaan voor een eerste beoordeling van gemelde klachten vanuit de Projectbegeleiding en Werfopvolging.

Er werd vervolgens aandacht besteed aan Action Plan Management, dè centrale Tool van C2L waarin iedereen aan de slag kan om kwaliteitsverbeteringen te realiseren vanuit de volledige organisatie.

Vanaf Januari 2018 starten de interne Audits teneinde het bedrijf optimaal voor te bereiden op de certificatie volgens de nieuwe norm ISO 9001:2015. Wordt vervolgd…

SDKE heeft zich geprofileerd, sinds haar oprichting op 1 September 1973 door Georges De Klerck, als een multidisciplinair ingenieursbureau in het ontwerpen van uitrustingen voor nieuwbouw en renovatieprojecten

SDKE verzorgt het ontwerp van de plans, het opstellen van het aanbestedingsdossier en de opvolging van de werf 

SDKE beschikt over een 50-tal gespecialiseerde medewerkers op het vlak van stabiliteit, verwarming, ventilatie & koeling, sanitair, medische gassen, elektriciteit, databekabeling, brandbeveiliging, milieuvergunningen, EPB/EPC, …

SDKE richt zich op specifieke marktsegmenten zoals de Zorgsector, het Onderwijs en de Projectontwikkeling

« Terug naar het overzicht

Lead software